תוכן עניינים

מאיר ברוק – מסמר קטן

יש מחלוקת לגבי הקלאסיקה ‘הכל בגלל מסמר קטן’ מתי הוא נכתב ?! במאה ה 14 או ה 18 ? מה שבטוח שהשיר היה תלוי על קיר מטה האספקה בלונדון במלה”ע השנייה. נעמי שמר כתבה את הגרסה בעברית, וביצעו אותו בשנת 1958 חברי להקת פיקוד צפון ולאחר מכן גבי ברלין ואריק לביא.

מאיר ברוק, שהקריירה המוזיקלית שלו קורמת עור וגידים בימים אלו, נחשף לראשונה לשיר בהתוועדות בכפר חב”ד שבו הרב בוטמן סיפר בהתלהבות את הסיפור שמאחורי. ההתלהבות וההשראה נגעו במאיר כל כך וזה הוביל אותו לכתיבת שיר חדש לגמרי הנקרא ‘מסמר קטן’ וזהו הסינגל המקפיץ שלפניכם.

 בניחוח חדש ומחודש ועם מוסר השכל.

מאיר מספר : “חקרתי היטב אודות השיר ומסתבר שזאת מעשייה בריטית מהמאה ה14, מעשייה של מעל ל_ 600 שנה !!!. על נסיכים, סוסים וקרבות, והצלחתי ליצור שיר חדש שידבר לילדים ומבוגרים כאחד ושיכול להצליח מאד”

ברוק, עד לפני 10 שנים כיהן כרב ראשי באזרבייג’ן המוסלמית וכשליח חב”ד שם. כיום תושב היישוב אלעד, נשוי +8, בוגר מכללת BPM, החל להתמקד ביצירותיו המוזיקליות כדי להוציאם לאור לציבור הרחב, בד בבד עובד על מופע חדש ואינטימי שיסופר בו סיפור חייו לצד הקשיים עם ילד על הספקטרום ואהבה למוסיקה קצת שונה ממה שמושמע בחברה החרדית. ‘מסמר קטן’ שיר עם פוטנציאל להיות ללהיט !!! לשיפוטוכם 🙂

שתפו:

5/5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *